LePlan Tour 2016

Clubevenementen 2016

LePlan-Excelsior Roadtour:

Na een avontuurlijke dag waar de weergoden de deelnemers zowel prettig gezind waren als af en toe een flinke loer hebben gedraaid, de unieke sfeer onder de deelnemers, de sterke inzet van onze rallyorganisatie, en last but not least andermaal een pareltje van een parcours dat Georges Van Oosten uit zijn mouw heeft geschud, mogen we besluiten dat de LePlan-Excelsior Roadtour 2016 dankzij jullie allen een absoluut succes werd!

Nationale Autoclub Excelsior dankt bij deze ook graag alle sponsers voor hun medewerking en mede mogelijk maken van dit evenement!

En hoewel alle gezichten aan de finish de overwinning reeds uitstraalden, dienden er na 240km uiteraard ook echte prijzen uitgedeeld te worden!

Patrick Van Remoortel / Eddy Nys

(Apal Coupé)

Christel Bauwens / Annelien Van Oosten

(MG B)

Tevens 1e Damesteam!

Peter Theeuws / Christian Janssens

(Porsche 997 GTS)

Filip Van Thielen / Wendy Holemans

(Porsche Cayman R)

Rik Pauls / Karine Claes

(Abarth 695 Biposto)

Guy Moerenhout / Filip De Munck

(Abarth Record Monza)

De einduitslag toonde alvast een zeer spannende editie, en dit zowel in de Oldtimer als in de GT klasse!

PODIUM OLDTIMERS

De volledige uitslag van de LePLan - Excelsior Roadtour 2016 "OLDTIMERS" vindt u HIER

PODIUM GTs

De volledige uitslag van de LePLan - Excelsior Roadtour 2016 "GTs" vindt u HIER

Alle foto's en Filmpjes zullen weldra te vinden zijn in onze Fotogalerij, als ook op onze Facebookpagina.

Heeft u zelf nog foto's beschikbaar aarzel dan zeker niet ze te delen op onze Facebookpagina!

Tot slot vermelden wij nog graag dat we nog enkele bodywarmers beschikbaar hebben aan de gunstprijs van 20€. Geïnteresseerden kunnen steeds terecht op info@autoclubexcelsior.be

Het Excelsior Bestuur kijkt alvast uit naar de editie van 2017 !

Autoclub Excelsior 2009-2016 - Beperking van aansprakelijkheid